سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


ادج همراه بت فونیکس وارد سالن میشه.
به درگیری ادج و فونیکس مقابل بالور و ریپلی مرور میشه. ادج با مردم خوش و بش میکنه و میگه واسه گروه روز داوری هست که اینجا اومدم.

ادج راجب موقعیتهایی که هر یک ار اعضای روز داوری کسب کردند حرف میزنه. او میگه وقتی در مصاف فبلی ام در برابر بالور دیدم که ریپلی داره همسرم رو مورد صدمه قرار میده، تسلیم شدم. منتها عقب نکشیدم. فونیکس هم میگه ما اماده درگیری با بالور و ریپلی هستیم.

روز داوری میان اما ریپلی باهاشون نیست. بالور میگه پس ادج برگشته تا بازم مرتب از ما کتک بخوره. دومنیک هم میگه اره از وقتی اینا رفتند حوصلم سر رفته. او میگه بهتره برید قبل اینکه بلایی رو که سر پدرم اوردم، سر شما بیارم.پریست هم کوری میخونه و میگه بیشتر از انکه بتونم به زبون بیارم از ادج متنفرم. او مدعی هست که در چمبر، به کمربند امریکا میرسه.

دومنیک میگه کاش ریپلی اینجا بود تا ببینه با اینا چکار میکنیم. ادج میگه بهتره ساکت باشی. یه روزی پریست بهم گفت که رهبر لازم نداره اما الان دنبال بالور راه افتاده. برای مقابله با فینیشر دومنیک هم وقتی رو تلف نمیکنم.

فونیکس میگه ریپلی اینجا نیست چون بهش صدمه زدم. فونیکس برای چمبر مصاف مقابل ریپلی و بالور رو پیشنهاد میده و مصاف قبول میشه. روز داوری میرند به ادج حمله کنند که تیم استریت میان و ادج رو نجات رو میدند.

پریست مقابل داوکینز

داوکینز پانچ میزنه و پریست با رایت هند جوابش رو میده. داوکینز هم رایت هند اجرا میکنه اما پریست یک کیک میزنه و بعدش با اجرای سود اف هیون میره برای پین

برنده پریست
به درگیری رینز و زین مرور میشه

چلسی گرین سراغ پیرس میره و میگه میخوام در چمبر باشم. پیرس میگه تو 5 ثانیه هم در رمبل دوام نیاوردی و حالا ادعات میشه؟ چلسی میگه میخواهی به خانواده ام بگم تا با یک تماس از کار اخراجت بکنند؟
بازم مرور درگیری رینز و زین رو داریم

کوربین مقابل لومیس

لومیس یک سوپلکس میزنه و بعدش لگ دراپ رو اجرا میکنه. کوربین میره به گوشه رینگ اما لومیس میره روش چوکسلم میزنه و تمام

برنده لومیس

به به چالش کشیده شدن بیلی توسط بکی مرور میکنیم
بکی لینچ در پشت صحنه علیه بیلی کوری میخونه و میگه در درون قفس حسابم رو با بیلی صاف میکنم

یک تبلیغ راجب رسملنیا با حضور کشتی گیران قدیمی داریم

لزنر به رینگ میاد. او خوش و بش میکنه و از مردم میرسه رمبل رو دیدید؟ من که ازش خوشم نیومد. او به حذف شدنش توسط لشلی اشاره میکنه و میگه متاسفم که در راو قبلی نبودم. اما تمام هفته گذشته فکرم درگیر لشلی بود. لزنر میخواد در چمبر با لشلی مسابقه بده.

لشلی میاد. او سابقه ی مصافهای خودش با لزنر رو مرور میکنه. لشلی میگه حالا که بهم پیشنهاد مسابقه میدی من قرارداد مسابقه رو اول به وکیلهای خودم نشون میدم تا ببینم چی میشه. او میخواد بره که لزنر بهش اف 5 میزنه. کمی بعدش حرکت رو تکرار میکنه.

لومیس داره با کندلیسو گارگانو حرف میزنه که نیکی کراس از یک گوشه پیداش میشه. لومیس به بقیه اشاره میکنه که کراس اومده و کراس با دیدن این اشاره فرار میکنه.

 

کندلیس لیری مقابل کارملا مقابل نیون

کارملا یک برونکو باستر میزنه . نیون یک کونان بال روی کندلیس اجرا میکنه. کارملا به نوین سوپرکیک میزنه و حودش کندلیس رو کاور میکنه

برنده کارملا

در پشت صحنه جی بی ال بابت عملکرد کوربین شاکی هست. کوربین دنبال فرصت هست تا کارش رو بهتر کنه اما جی بی ال به همکاریشون پایان میده

ام وی پی در پشت صحنه داره با بنجامین و الکساندر حرف میزنه

نیو در پشت صحنه به کندلیس حمله میکنه. سی ام پانک نیوز. میا ییم میاد سواشون میکنه. نیون میگه دیگه مانع از رسیدن من به کمربندها نشید

بنجامین و الکساندر مقابل الفا اکادمی

 

گیبل میره مونسالت بزنه. الک جاخالی میده. گیبل پایین میاد. الک به گیبل لمبر چک میزنه و کاورش میکنه

برنده بنجامین و الک

به مصاف باگز و دمیز مرور میشه

دمیز منتظر نوبتش هست تا به اتاق پیرس بره. او میگه کت و شولرم رو ماریس با یک قیمت گرون برام خریده. باگز از اتاق پیرس بیرون میاد. دمیز میگه میتونستم حالت رو در برنامه قبلی بگیرم اما پیرس مدیر خوبی نیست و نزاشت. پیرس بیرون میاد و میگه در راو اینده با باگز مسابقه میدی. چلسی میاد و به پیرس میگه دارم میرم به رینگ. اگر حریفی برام نفرستی به والدینم میگم

چلسی گرین مقابل اسکا

اسکا اسنپ کیک میزنه.چلسی با بوت بهش جواب میده. اسکا او رو نقش زمین میکنه و بهش سابمیشن میزنه. گرین تسلیم میشه

برنده اسکا

تصویر بیانکا رو داریم که برای شرکت کنندگان در چمبر زنان ارزوی موفقیت میکنه و میگه من مقابل حریفانم برنده بردم و هر کی هم که چمبر رو ببره بازم مقابلم بازنده میشه. بعد از چمبر هم شما رو در رسملنیا میبینم.

کودی به رینگ میاد. کودی میگه من در راو قبلی هم راجب حریفم در رسملنیا یعنی رینز حرف زدم.او به درگیری رینز و زین اشاره میکنه و میگه قراره اونا با هم مسابقه بدند و شاید در رسملنیا من با زین سر کمربند مسابقه بدم. او برای زین ارزی پیروزی میکنه

هیمن به سالن میاد. او میخواد که کودی قدر برنده شدن در رمبل و حریف رینز شدن رو بدونه و این رو فرصتی تکرار نشدنی میدونه. منتها او میخواد بابت برنده شدن رودز در رمبل تبریک هم بگه. کودی دست هیمن رو رد میکنه.

کودی میگه پدر و برادرم یک لقب برات داشتند. اونا بعدش به داستان خانواده کودی در سال 2000 میرند که کمپانی اون موقع به شهر کودی میاد و خانواد هکودی در شرایط مالی بدی بودند. همون موقع هیمن بهشون زنگ میزنه و برای حضور در برنامه بهشون پول خوبی میده. هیمن توقع داره که بایت اون لطف کودی ازش تشکر بکنه. کودی بازم تشکر میکنه و هیمن رو ادم خوبی میدونه. هیمن چشماش پر اشک شده و مردم براش شعار میدند.

هیمن میگه اومده بودم راجب کار حرف بزنم که کودی این جریان شخصی رو پیش کشید. کودی معتقد هست که این راجب کودی و هیمن نیست بلکه به افتخار خانواده و پدرش مربوط میشه. سی ام پانک نیوز. راجب پدر مرحوم کودی و کارهایی که برای بقیه کرده کلی حرف زده میشه. کودی میگه پدرم همیشه ارزش بیشتری برای من قائل بود. هیمن میگه اما یادمه پدرت روزی گفت که کاش پسری مثل رینز داشتم. هیمن میخواد بره که کودی راهش رو میبنده. او هیمن رو میگیره و میگه وقتی در رسملنیا کمربند رو از رینز بگیرم میتونی لبخند بزنی.

تیوری برای دیدن مصاف بعدی به سالن میاد


الیاس مقابل فورد

فورد یک فوریرم به الیاس میزنه. اونا در کنار رینگ درگیر هستند و بعد از بازگشت به رینگ، فورد یک سنتون به حریف میزنه.او با اجرای فروگ اسپلش به کار پایان میده

برنده فورد

بعد مسابقه رولینز اومد تیوری رو زد

بیلی د رپشت صحنه با نوچه هاش هماهنگ میشه


مسابقه درون قفس

بکی مقابل بیلی

نوچه های بیلی دخالت میکردند تا اینکه لیتا اومدو کای و ایو رو زد و یه ضربه هم به بیلی زدو بکی بیلی رو کاور کردو تمام

برنده بکی

پایان

مشکل سیستم کم بود حالا موس هم خراب شد

 نیم ساعته درگیر موس هستم

راو هم تمومی نداره. سه صفحه فقط کودی و هیمن زر زدند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر